We zin #preusipizegem

Op 30 april 2024
Logo Preus ip Izegem

Er zijn veel redenen om trots te zijn op Izegem en zijn inwoners. Daarom lanceren we #preusipizegem: een reeks van blog- en socialemediaberichten waarin we fier stilstaan bij alles wat onze stad en zijn inwoners verwezenlijken.

Samen met en voor de Izegemnaren realiseren we erg veel. We bieden onze senioren de zorg die ze verdienen en in onze jeugdwerking geven we onze jongeren onvergetelijke jeugdherinneringen mee. We ondersteunen onze ondernemers in hun groei en maken het verkeer en onze leefomgeving veiliger. En in de meer dan 200 Izegemse verenigingen en de talloze sport-, cultuur- en andere activiteiten in onze stad, komt iedereen aan zijn trekken.

Er zijn dus genoeg redenen om trots te zijn op Izegem en zijn inwoners. Daarom lanceren we #preusipizegem: een reeks van blog- en socialemediaberichten waarin we fier stilstaan bij alles wat Izegem en Izegemnaren realiseren. Elke week brengen we in onze socialemediaberichten een van die vele realisaties onder de aandacht en nodigen we de lezers van die berichten uit om op de #preusipizegem-blog meer te lezen.

Ook jij bent ongetwijfeld trots op onze stad en zijn inwoners. Laat daarom niet na om de socialemediaberichten van #preusipizegem te delen met anderen.