Activiteiten 50 jaar Izegemse seniorenraad geannuleerd

Op 19 november 2021

De Izegemse seniorenraad viert dit jaar het vijftigjarige bestaan. “Maar door de omstandigheden wordt de driedaagse organisatie volgende week geannuleerd”, zegt voorzitter van de seniorenraad Viviane Parmentier. De beslissing werd genomen na een spoedvergadering van het dagelijks bestuur.

“Er stonden heel wat interessante en leuke activiteiten gepland, zoals workshops, optredens… Maar we willen geen risico’s nemen en bepaalde activiteiten, onder andere de Thé-dansant, zijn praktisch gezien niet te organiseren met de opgelegde beperkingen. De gezondheid van de senioren komt op de eerste plaats. Alle mensen die zich inschreven voor de activiteiten van volgende week worden persoonlijk verwittigd van de beslissing. Uitstel is echter geen afstel. We zullen de activiteiten volgend jaar opnieuw inplannen zodat we het jubileum van de seniorenraad toch de nodige luister kunnen geven in hopelijk betere omstandigheden”, besluit schepen van Senioren Kurt Himpe (N-VA).