N-VA Izegem kiest nieuw bestuur

Op 20 februari 2019
N-VA Izegem kiest nieuw bestuur

IZEGEM – Op zondag 17 februari kozen de leden van N-VA Izegem een nieuw afdelingsbestuur. Hein Depoorter mag ook de komende drie jaar aan het roer van de afdeling staan. Annelies Demey werd verkozen als ondervoorzitter. Daarnaast kozen de leden nog 14 bestuursleden.

Hein Depoorter woont in de Monseigneur Bouckaertstraat 30 te Izegem, samen met zijn echtgenote Ingeborg Velghe en hun kinderen Wiebe, Robbe en Janne. Beroepshalve is hij actief als verantwoordelijke aankoop bij ICT Truck&Trailerparts te Izegem, een groothandel in vrachtwagen en traileronderdelen.

Hein volgt zichzelf op als afdelingsvoorzitter: “Ik ben bijzonder tevreden met het vertrouwen van de Izegemse N-VA leden om weer kapitein te mogen zijn van dit politieke schip op goede koers én in volle vaart. Geruggesteund door Annelies als ondervoorzitter en de gekozen N-VA bestuursleden en mandatarissen word ik omringd met een flinke ploeg. Er zijn mensen aan boord die de koers uitzetten, stuurlui die het schip op koers houden, mekaniekers die de motoren op volle kracht laten draaien en de boel vooruitstuwen. We hebben matrozen, koks en radiomannen. Het is alle hens aan dek bij N-VA. De volgende drie jaar wil ik voluit gaan om onze sterke N-VA afdeling verder uit te bouwen. Organisatorisch sterk, maar zeker ook een afdeling tussen de mensen. Een afdelingsbestuur dat ondersteunend werkt naar onze fracties, een afdelingsbestuur dat een eerste, kritisch klankbord is voor onze N-VA mandatarissen.

Annelies Demey woont in de Klijtstraat 129 te Izegem samen met haar man Bart Dewitte en hun kinderen Marthe, Senne en Nelle. Ze is ergotherapeute en werkt als dienstencentrumleidster van De Leest te Izegem.

Naast voorzitter en ondervoorzitter kozen de leden ook nog de volgende bestuursleden: Arne Allosserie, Kurt Beheydt, Michael Debruyne, Siegfried Denys, Bart Dewitte, Lisa Grijspeert, Matthias Leman, Jan Maertens, Huguette Oosterlinck, Lieve Porteman, Laura Vandamme, Evelien Vanhollebeke, Wim Verbeke en Mieke Werbrouck-Houthoofd. Ook de N-VA-mandatarissen maken deel uit van het afdelingsbestuur.