Pop-upwinkel wint Welpennestprijs

Op 19 maart 2015, over deze onderwerpen: Economie

IZEGEM - De pop-upwinkel die Jong N-VA tijdens de kermis in september 2014 uitbaatte, heeft de Welpennestprijs van de partij gewonnen. Die gaat jaarlijks naar de meest verdienstelijke lokale afdeling. 

Met het initiatief wilden de jongeren ondernemen in Izegem promoten en tonen dat een winkel opstarten in het centrum niet onoverkomelijk is. Daarnaast steunden ze ook de lokale handelaars. In een kauwgomballenautomaat zaten bonnen die klanten konden inruilen in een Izegemse winkel naar keuze. "Het is fijn om te horen dat onze actie zoveel aandacht krijgt bij de nationale afdeling. We denken ondertussen al na over onze volgende actie", zegt bezieler Dieter Vanthournout.

Bron: VDI op hln.be

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is