N-VA klaar om Izegem verder krachtig te besturen

Op 11 maart 2018
N-VA klaar om Izegem verder krachtig te besturen

IZEGEM – Op zondagvoormiddag 11 maart stelde N-VA Izegem haar 29 kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen voor aan de partijleden en de pers. “De kracht van verandering is ook merkbaar in onze lijst, met zoals bij elke verkiezing een duidelijke keuze voor vernieuwing", aldus lijsttrekker Bert Maertens.

Enkele weken geleden raakte al bekend dat burgemeester en Vlaams volksvertegenwoordiger Bert Maertens de Izegemse N-VA-lijst zal trekken, met schepen en provincieraadslid Kurt Himpe als lijstduwer, en gemeenteraadslid Jan Verbeke op de 28ste plaats. “Deze voormiddag keurden de leden van N-VA Izegem de volledige kandidatenlijst goed. We trekken in oktober met een dynamisch en gedreven N-VA-team naar de kiezer. Met heel wat nieuwe enthousiaste kandidaten, stuk voor stuk een meerwaarde voor het bestuur van onze stad”, aldus Bert Maertens.

“Schepen Caroline Maertens wordt onze kopvrouw op plaats 2. Huidige schepenen Lothar Feys en Tom Verbeke staan respectievelijk op de vijfde en zesde plaats”, zo zegt afdelingsvoorzitter Hein Depoorter.

Kansen voor nieuwkomers

“We vinden het uitermate belangrijk dat talentvolle nieuwkomers volop kansen krijgen in de politiek. Daarom spelen we zaakvoerder Diederik Pattyn uit op de derde plaats en apotheker Virginie Derumeaux op plaats vier. Ik ben er zeker van dat ze deze mooie kans met beide handen zullen grijpen, net zoals alle andere kandidaten die onder N-VA-vlag naar de kiezer trekken”, aldus Hein Depoorter.

“Ik wil de Izegemnaar, Emelgemnaar, Kachtemnaar en Bosmolenaar, vol overtuiging en wilskracht vragen om na de verkiezingen verder te kunnen werken als burgemeester. Samen met mijn N-VA-topteam sta ik voor al onze inwoners paraat om de verandering in Izegem krachtig verder te zetten. Want de verandering wérkt”, besluit Bert Maertens.

Lijst N-VA Izegem voor de gemeenteraadsverkiezingen

1. Bert Maertens